Sunday, October 30, 2011

ကၽြန္မရဲ.ခ်စ္လွစြာေသာေဖေဖသို.


ကၽြန္မရဲ. အေဖကို အညာရြာေလးမွာ သာမာန္မိဘႏွစ္ပါးကေမြးဖြားခဲ.ပါတယ္။ ၿပည္ အ.ထ.က (၅) မွာပညာသင္ၾကားခဲ.ၿပီး ၿပည္သူ.ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ၾကီး႒ာနမွာ အစိုးရ၀န္ထမ္းၿဖစ္လာခဲ.တယ္။ ကၽြန္မအေမနဲ. လက္ဆက္ၿပီးေတာ. မတ္လ ၁၃ရက္ ၁၉၈၄ ခုႏွစ္မွာ သမီးဦး ကၽြန္မကို ၿမို.နယ္ၿပည္သူ.ေဆးရံုမွာေမြးဖြားခဲ.တယ္။ သားလိုခ်င္တဲ.အေဖက ကၽြန္မကိုေမြးေမြးခ်င္းမွာ သိပ္မေၾကနပ္ခဲ.ဖူးတဲ.ေလ။ ဒါေပမယ္. အေဖက ကၽြန္မကို သိပ္ခ်စ္ခဲ.တယ္။ သူခ်စ္တာကို မသိေအာင္လဲေနခဲ.တယ္။ ဘာလို.လဲဆိုေတာ. ခ်စ္တာသိရင္ ေရာင္.တက္မွာဆိုးလို.တဲ.ေလ။ အေဖ လၹက္ရည္ဆိုင္သြားရင္ အၿမဲတမ္းေခၚသြားၿပီး စားခ်င္တာေတြ ၀ယ္ေကၽြးေလ.ရွိတယ္။ ပုခံုးေပၚကိုတင္ၿပီး အၿမဲတမ္းလမ္းေလွ်ာက္.ေလ.ရွိတယ္။ ကၽြန္မက ဗိုက္ေအာင္.တတ္ေတာ. ကၽြန္မငိုရင္ ေနလို.ထိုင္လို.မရ ၿဖစ္ေနတတ္တယ္ေလ။ ေဖၾကီးက သူ.ဘ၀မွာ ရွိတဲ.ေမွ်ာ္လင္.ခ်က္ေတြအကုန္လံုးကို ကၽြန္မေပၚကို ပံုအပ္ထားတယ္လို.ေၿပာခဲ.ဘူးတယ္။ ကၽြန္မငယ္ငယ္ကတည္းက တၿခားညီအမေတြကို ကစားခ်င္တိုင္းမကစားခဲ.ရဘူး။ အခ်ိန္ဇယားနဲ. ပဲေနခဲ.ရတယ္။ ကစားခ်ိန္မွာကစား၊ အိပ္၊ ေရခ်ိဴး၊ စားက်က္ ဒါေတြနဲ.ပဲ ကုန္ဆံုးခဲ.ရတယ္။ တစ္ခုခုမွားရင္ အၾကီးၿဖစ္တဲ. ကၽြန္မကပဲ အဆူခံခဲ.ရတယ္။ အဲဒါ အက်င္.ပါသြားေတာ. မိဘကဆူရင္ မွားမွားမွန္မွန္ အၿမဲတမ္းၿငိမ္ခံခဲ.တယ္လို. ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ အေဖက ကၽြန္မကို ခ်ီးက်ဴးခဲ.တယ္။ ကၽြန္မက စာေတာ္တယ္လို.ေက်ာင္းမွာနံမည္ၾကီးၿပီး အဆင္.မပါေတာ. အေဖက ကၽြန္မစာေတာ္တယ္ဆိုတာကို မယံုၾကည္ခဲ.ဘူး။ ဒါေပမယ္ ၁၀ တန္းေအာင္ၿပီး ကၽြန္မ ဂိုက္လုပ္တဲ.အခါမွာေတာ. ကၽြန္မေဖက ကၽြန္မဘက္က အၿပည္.အ၀ရံုၾကည္ခဲ.တယ္။ ကၽြန္မက အေဖကို ခ်စ္ေၾကာက္ရိုေသခဲ.တယ္။ ဘာလို.လဲဆိုေတာ. ကၽြန္မေဖက အင္မတန္မွ စည္းကမ္းၾကီးၿပီး ေစ.စပ္ေသခ်ာတဲ.သူၿဖစ္တယ္၊ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနတတ္ၿပီး အေပါင္းအသင္းေပါမ်ားတဲ.သူလဲၿဖစ္တယ္။ ကၽြန္မတကၠသိုလ္တက္ၿပီးေက်ာင္းၿပီးေတာ. အလုပ္၀င္ဖို.ၿပင္တဲ.အခါမွာ ကၽြန္မအေဖက စကားတစ္ခြန္းမွာဘူးတယ္၊ သမီးရဲ. ဘ၀မွာ ေလွ်ာက္လွမ္းစရာေတြအမ်ားၾကီးရွိတဲ.အတြက္ေၾကာင္. အလုပ္ကို ေငြေၾကးအတြက္မလုပ္ပါနဲ. လုပ္ငန္းအေတြ.အၾကံုရဖို.အတြက္သာလုပ္ပါလို. မွာဘူးတယ္။ အဲဒီစကားတစ္ခြန္းက ေတာ္ေတာ္ေလးကိုထိေရာက္ပါတယ္။ ကၽြန္မအရမ္းအလုပ္ၾကိုးစားခဲ.တယ္။ အဲဒါေၾကာင္.လဲ ငယ္ငယ္နဲ. လုပ္ငန္းအေတြ.အၾကံုေတြရခဲ.တယ္။ အလုပ္နဲ.ပဲ အခ်ိန္ၿပည္.ေနခဲ.တယ္။ ဒီလိုနဲ. Master ၿပီးေတာ. စကၤာပူမွာကၽြန္မ အလုပ္လာလုပ္ခဲ.တယ္။ ၂ႏွစ္ေက်ာ္ေတာ. အိမ္ကိုအလည္ၿပန္ခဲ.တယ္။ အိမ္ကိုအလည္ၿပန္တဲ.အခါမွာေတာ.အေဖက လံုး၀တစ္ၿခားတစ္ေယာက္ၿဖစ္ေနခဲ.ၿပီေလ။ အသက္ေတြၾကီးသြားၿပီေလ။ ၿပီးေတာ. သူ.ရဲ.ရင္ထဲမွာ ရွိတဲ. သမီးတစ္ေယာက္အေပၚခ်စ္တဲ. အခ်စ္ေတြကို ၿပသတတ္လာတယ္။ ကၽြန္မစားခ်င္တဲ. မနက္စာတိုင္းကို ေသေသခ်ာခ်ာ လိုက္၀ယ္ေကၽြးခဲ.တယ္ေလ။ အမွတ္အရဆံုးကေတာ. ကၽြန္မ အေဖက အလွအပၿပင္တာမၾကိဳက္ဘူးေလ၊ အခုေတာ. ဘာမွမေၿပာေတာ.ဘူး။ ၿပီးေတာ. ကၽြန္မအတြက္အၿမဲပဲ ဂုဏ္ယူေနခဲ.တယ္ေလ။ ကၽြန္မေလ ကၽြန္မအေဖရဲ.ခံစားခ်က္ကိုသိရတဲ.အခါမွာေတာ. ကၽြန္မ တာ၀န္ေက်ပါတယ္လို. ခံစားရတယ္။ ကၽြန္မအေဖၿဖစ္ေစခ်င္တဲ.status တစ္ခုမွာ ကၽြန္မေရာက္ေနခဲ.လို.ပါပဲ။ ကၽြန္မကိုဒီလို အသိညာဏ္ေတြရွိလာေအာင္ ၿပဳစုၿပိဳးေထာင္ခဲ.တဲ. ကၽြန္မအေဖကို ဒီစာနဲ. ဂါ၀ရၿပဳလိုက္ပါတယ္။

3 comments:

  1. ေ၀မွ် ခံစား ဖတ္ရႈ႕သြားပါေၾကာင္း................
    ဆက္လက္ၿပီး ေအာင္ၿမင္ေသာ ဘ၀ကုိ တက္လွမ္းႏဳိင္ၿပီး မိဘကုိ အလုပ္အေကြ်းၿပဳႏဳိင္ေသာ သမီးရတနာေလး ၿဖစ္ပါေစလုိ႕ ဆုေတာင္းလုိက္ပါတယ္ ။
    ယမကာလုလင္ ေနာင္အင္း၀

    ReplyDelete
  2. You are an Angel send from above. I was a bad boy till 20, I never heard call me "son" by my father till 21, May be he don't want to show his love and I didn't want to know his love. After I left home away we talk on the phone occasionally and every time he will tell me how to live my life I thought it was annoying. Now he gone..... I regreted and I want to hear his voice again. Want to buy him a cup of coffee with the money I earned. So long Dad! I owed u.

    ReplyDelete
  3. Yes. That's why I don't want to be the late person to know my parents' love. I tried to understand their feelings what i can. Everything they told me and taught me, I keep in my heart. Because one day I also will be a parent. I also want to be a good parent.

    ReplyDelete