Sunday, March 28, 2010

ကၽြန္မႏွင့္ စကၤာပူ


ကၽြန္မ စကၤာပူကိုစေရာက္ေတာ့ စိတ္ထဲမွာ ထင္ျမင္ယူဆမိတာက ကၽြန္မသင္ထားတဲ့ ပညာေတြကိုအသံုးခ်ရေတာ့မယ္ဆိုျပီးေပ်ာ္ရႊင္ေနခဲ့မိတယ္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကလည္းျမင့္တယ္ လူငယ္ပီပီေပ်ာ္ရႊင္ေနခဲ့မိပါတယ္ မနက္ဆိုေစာေစာထ အလုပ္ေလွ်ာက္ အင္တာဗ်ဴးသြားနဲ.အရမ္းကိုလည္းတက္ၾကြေနခဲ့ပါတယ္ ပထမ ၁လလံုးတက္ၾကြေနတယ္ ၁လကုန္သြားတဲ့အခါမွာေတာ့စတင္ျပီးစိတ္ပူလာျပီေပါ့ေနာ္ တခ်ိဳ.ကလည္းေျပာၾကတယ္ အလည္အပတ္ဗီဇာကိုတိုးလို.မရဘူးဆိုေတာ့ စိတ္ပူလာတယ္ အလုပ္မွရပါေတာ့မလားဆိုျပီး စတင္ခံစားလာရပါျပီ အဲဒီအခ်ိန္မွာအရင္ကရွိခဲ့တဲ့ ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္ေတြေပ်ာက္ေနျပီေလ ကံေကာင္းေထာက္မစြာပဲ မၾကာပါဘူး ကၽြန္မအလုပ္ရပါေတာ့တယ္ ပထမဆံုးအလုပ္က အဆင္ေျပပါတယ္ စာရင္းကိုင္ဆိုေတာ့ သူေ႒းနဲ.ေျပာရဆိုရတာေတြရွိတာေပါ့ တစ္ေန.မွာစကားေျပာရင္း အဆင္မေျပျဖစ္သြားတယ္ ေနာက္ေတာ့သိပ္မၾကာပါဘူး ကၽြန္မသူေ႒းကကၽြန္မကို အလုပ္ျဖဳတ္လိုက္ပါတယ္ အဲဒီတခ်ိန္ထဲမွာပဲ လူမႈေရးကိစၥကလည္းျပႆနာတတ္ေနေတာ့ ပိုဆိုးေတာ့တာေပါ့ ကၽြန္မအဲဒီအခ်ိန္ေတြကို ပင္ပန္းၾကီးစြာနဲ.ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့ရပါတယ္ အလုပ္တစ္ခုထပ္ရေပမဲ့အဆင္မေျပခဲ့ပါဘူး ေနာက္ဆံုးမွာ ကၽြန္မရန္ကုန္ကိုျပန္ခဲ့ရပါတယ္ ရန္ကုန္ကိုျပန္ေရာက္ေတာ့လည္းမေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ပါဘူး မေနတတ္ေတာ့ဘူး အျမဲတမ္း တက္တက္ၾကြၾကြေနတတ္တဲ့ ကၽြန္မစိတ္ဓာတ္က်သလိုခံစားရတယ္ အဲတာနဲ.သင္တန္းေတြျပန္တက္ျပီး ျပန္လာဖို.ၾကိဳးစားခဲ.တယ္ ေရြးခ်ယ္ထားတဲ.လမ္းကိုဆက္ေလွ်ာက္ရမွာေပါ.ရွင္ ဒီတစ္ေခါက္မွာေတာ့ အလုပ္ရဲ.သေဘာသဘာ၀ လူေတြရဲ.စိတ္ေနစိတ္ထားေတြကို ေကာင္းေကာင္းသိသြာျပီဆိုေတာ့ အဆင္ေျပသြားပါျပီ အသက္အရြယ္ ၾကီးရင့္လာတာနဲ.အမွ် ေတြ.ၾကံဳလာရတဲ.လူ.ေလာကရဲ.သဘာ၀ေတြကို နားလည္သေဘာေပါက္ျပီးခံႏိုင္ရည္ရွိလာခဲ.ပါတယ္ အရာရာအားလံုးဟာ သူျဖစ္ခ်င္တိုင္းျဖစ္ေနၾကတာပါ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တိုင္းျဖစ္ေနတာမဟုတ္ဘူးဆိုတာသိထားရင္ ခံစားရတာသက္သာပါတယ္

2 comments:

  1. ေလးစားပါတယ္ညီမ...ညီမရဲ ့ ဇြဲလံု ့လကို..

    ReplyDelete